خدا را میگویم...

خدا را میگویم...

 

دوستش دارم ؛
بزرگیش را ،
سکوتش را ، 
عظمتش را ،
اُبهتش را ، تنهاییش را ، حکمتش را ،
صبرش را ، 
و بودنش عادتیست مثل نفس کشیدن !
خدا را میگویم …

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت21:12---11 آذر 1394
بگو دوستت دارم تا زيبائيم افزون شود
که بدون عشق تو زيبا نخواهم بود
بگو دوستت دارم تا سر انگشتانم
طلا شده، و پيشانيم مهتابي گردد
بگو و ترديد نكن
که بعضي از عشق ‌ها قابل تأخير نيستند
اگر دوستم بداري تقويم را تغيير خواهم داد
فصل‌ هايي را حذف نموده
يا فصل‌ هايي را به آن اضافه خواهم کرد
و زمان گذشته را به پايان خواهم رساند
و به جاي آن پايتختي براي زنان تاسيس خواهم کرد
اگر تو معشوقه‌ ام شوي، من پادشاهي خواهم بود
و ستارگان را با سفينه‌ ها و لشکريان فتح خواهم کرد
از من خجالت نکش، که اين فرصتي ست براي من
تا پيام آوري باشم ميان تمام عاشقان





Nafas
ساعت20:59---18 آبان 1394

مینـویـسـم
پـاک میکنـم
مینـویـسـم
پـاک میـکنـم
املایـم بد نیست
از تکرار اسـمت لـذت می بـرم
برایت می نویـسـم …
” دلتنـگم ” …
می دانـم که نمی خوانـی
ولی …
می دانـم که میدانـی



Nafas
ساعت20:57---18 آبان 1394
از من مپرس که چه اندازه دلتنگم !
دلی که تو در آن جای بگیری
هیچ گاه تنگ نخواهد شد!
پاسخ::-)


Nafas
ساعت20:55---18 آبان 1394
سلام عزیزم وب قشنگی داری خوشحال میشم تو هم سر بزنی
با تبادل موافق بودی خبر بده
پاسخ:موافقم گلم ممنون که سر زدی


مریم
ساعت8:20---14 آبان 1394
ممنون که سر زدی
پاسخ:خواهش میکنم دوست خوبم


یلدا
ساعت10:16---4 آبان 1394
آنقدر زمین خورده ام که بدانم...برای برخاست

نه دستی از برون

که همتی از درون لازم است ...

حالا اما نمی خواهم برخیزم

می خواهم اندکی بیاسایم

فردا برمی خیزم وقتی که فهمیده باشم

چرا زمین خورده ام .







majid ta
ساعت17:27---2 آبان 1394
تنهایی بدترین دردهاست

باعث می شود به هر بی سر و پایی ابراز محبت کنی …


آتوسا
ساعت21:55---24 مهر 1394
ایول خوشم اومد
پاسخ::-)


ﺁﺭﯾﻮﺑﺮﺯﻥ
ساعت22:46---22 مهر 1394
ﺍﻭہ ﺍہ ﭺ ﺑﺎﺭﻭﻭﻭﻥ ﺷﺪﯾﺪے ﺑﻪ ﺑﻪ
پاسخ::-)


ﺁﺭﯾﻮﺑﺮﺯﻥ
ساعت22:42---22 مهر 1394
ﻣﺘﻦ ﺯﯾﺒﺎﯾــے ﺑﻮﺩ
پاسخ:ممنون...


من وتنهاییام
ساعت22:30---22 مهر 1394
سلام اپم
پاسخ:سر میزنم حتما...:-)


ساحل
ساعت19:37---12 مهر 1394
سلام گلم.وبت خیلی خوشگله....قربانت...بوس بوس
پاسخ:ممنون گلمممم بوووووس


یلدا
ساعت23:28---11 مهر 1394
سادگی را هرجا یافتی ...

همانجا بمان...

پشیمان نمی شوی...

رنگش سبز است...






نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 مهر 1394برچسب:, ] [ 15:4 ] [ آرامش ] [ ]